Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 12. august 2012

Møt "Herligheten" min..


Her sover jeg etter nattevakter:)
Som turnusarbeider gjelder det å gjøre det beste ut av situasjonen.
Jeg har funnet meg en krok på terrassen som (pga takutstikket) har skygge store deler av dagen.


Så her daler jeg ned når nettene har vært lange og harde...for da blir ikke dagene så verst;)


En av fordelene med familier som vår, med "mine" og "dine" bare, er at man til tider har barnefri (uten å måtte trygle besteforeldre eller andre barnevakter om hjelp).
Vi har hatt tre slike uker i sommer.

Og vi har bestemt oss for at uansett om vi innerst inne savner våre små torpedoer, skal vi unne oss selv voksen- og kjærestetiden.
Og det har vi gjort:):):)


Så på de barnefrie dagene har jeg sovet både lenge og vel her, lest bøker og duppet av i ettermiddagsskyggen.

..og på de dagene våre kjæreste har vært hjemme, har jeg duppet av med et lite smil i munnviken til frydefulle hyl og skrik i bassenget
(og av og til krangel og styr - hvorpå jeg har kastet teppet i veggen og latt kjeftesmella gå)


Det er selvfølgelig Brannmannen som har snekret benken, som har blitt døpt Herligheten.
Det er en benk med lokk og som har oppbevaring inni.
Hegemor har belønnet strevet med et lite Home Made emaljeskilt.


Putetrekkene er kjøpt på Ikea, og så er de piffet opp litt i etterkant.
Hjetet er sydd på med rester etter stoffet jeg brukte på madrassen.
Bokstavene er noe sjablonger og noe stempler.

Pleddet er fra Princess, er mykt og godt:)
Madrassen er en 10 cm tykk skummadrass fra Ikea (str. 80x200 cm) klikk HER.
Møbelstoffet jeg har trukket madrassen med, er kjøpt på Stoff og Stil, er av typen Møbelchenille, har farge Beige og nr. 82 12 51 (89 kr/m).

Håper dere nyter søndagssola alle sammen:)




13 kommentarer:

  1. Herlighet for en herlighet. :) Dette var lekkert Hege, skikkelig lekkert. Kos å endelig lese et innlegg fra deg igjen forresten.

    Klem fra Kari

    SvarSlett
  2. Denne HERLIGHETEN er jo helt fantastisk!
    lekkert! alle skulle hatt en slik herlighet av en krok.
    Skulle gjerne sittet der med en kopp kaffe og noen interiørblader :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Så flott!
    Skjønner godt at du kan få slappet av der!!

    Ha en fortsatt fin kveld:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  4. Hærlig, her skjønner jeg godt at du koser deg. Så flott du har fått det til med puter og pledd, blomster og stæsj:-) Ha en fin kveld. Hilsen Kristin.

    SvarSlett
  5. Veldig koselig, skjønner godt at du trives. :D

    SvarSlett
  6. For en herlig koseplass! Der så det godt ut å ligge :)

    Digger den kule puta di; "Summer sanctuary" - herlig!

    :-)

    SvarSlett
  7. For en fantastisk plass!!
    Der tipper jeg du slapper godt av ja:)

    Så herlig med 3 ukers kjærestetid ♥

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  8. Hei!

    For en nydelig terasse dere har, virkelig lekkert!

    Hvor er de stilige utelampene deres kjøpt?

    Ellers vil må jeg bare si at, du er en flott inspirasjonskilde til oss som liker interiør:-) Så takk for det!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for koselig tilbakemelding:):):)
      Utelampene er kjøpt på Obs (av alle ting;) og jeg mener de heter Malmø, hvertfall navnet på en svensk by...;)
      God helg!! Klem

      Slett
  9. For en nydelig terasse! Og denne kroken er virkelig herlig! Oi det må være så gøy å ha kreert alt dette, og nyte det! :)

    Jeg har fått så mye inspirasjon av å tilfeldigvis havne innom bloggen her; 1000 hjertelige takk, jeg blir så glad! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. ...og jeg blir så fryktelig glad når noen gidder å ta seg tid til slike herlige tilbakemeldinger:):):) Det betyr så mye:):) Ha en deilig sommer videre:):) Beste hilsen Hegemor

      Slett
  10. Kjempe koselig! Kan du legge ut oppskriften på herligheten? Altså byggverket? Kunne tenkt meg en sånn selv :-) :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:)
      Det skulle jeg gjerne gjort, men det finnes ingen oppskrift...har bare en fryktelig flink mann som ordner til det meste av det jeg ønsker meg:)
      Det er en nokså "vanlig" benk med lokk som kan åpnes (så vi kan oppbevare ting inni den)
      Han bygger ting ut fra øyemål og litt etterhvert, så han er ikke alltid lett å kopiere;)
      Men du fikser nok dette uansett:) Lykke til:)

      Slett