Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 16. august 2012

Stige utendørs

Jeg er stort sett av det oppfatningen at jeg har rimelig oppvakte barn, - de klarer seg greit på "smart-skalaen". Men stundom skjer det ting som midlertidig river ned inntrykket mitt (eller hvertfall får meg ned på jorda et lite øyeblikk).
Som her en dag, når 7-åringen raste ned trappa til de tre eldre brødrene sine og brølte:
"Jeg har to gode nyheter, - hvilken vil dere ha først??"
Da kom det et nesten lydløst "oh dear" fra moderen i etasjen over.


Fikk noen spørsmål om hvor jeg hadde kjøpt stigen på terrassen.
Den er kjøpt på Home & Cottage, men så at det hadde akkurat maken på Living. Disse to butikkjedene har mange varer til felles, og det passer meg utmerket.


Så her tørkes både håndklær og diverse badetøy i løpet av dagen, og om kvelden tennes et par lyslanterner. Kos!

Digg dag til deg:)


7 kommentarer:

  1. Så fin krok på terrassen! Den stien var jo bare prikken, tøft! Ha ein fin dag, klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Hahaha, herlig:)
    Den stigen er knalltøff!!
    Jeg og liker at H&C og Living har mye av det samme:)

    SvarSlett
  3. Sagt det før, men du er så utrolig kreativ Hege, imponerer stadig ;-) og ikke minst små morsomme kommentarer....Gøy og inspirerende å følge deg. Varm sommerhilsen fra Bergen.

    SvarSlett
  4. Superlekkert. Du er utrolig flink. !

    SvarSlett
  5. Hihi ;-) Kjempe lekkert. Så fristende ut den senga der ;-)
    GOD HELG!

    SvarSlett
  6. Utrolig fint, som alt annet i bloggen din:) Mellom alle detaljene lurer jeg på hvilket gulv dere har på terrassen. Veldig pent! Hilsen Katrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Katrine:)
      Terrassegulvet er beiset med Jotun Trebitt, farge Strå:) "herligheten" har også blitt beiset nå - etter at jeg tok bildene;)

      Slett