Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 23. april 2013

Bloggen i endring - og nytt navn!

Da har jeg bestemt meg:
Jeg bytter navn på bloggen fra Hegemors Store, Lille Verden til Hegemor.com.
Da blir navnet det samme som nettadressen, og samtidig betraktelig enklere.
 
 
Samtidig vil noen merke at layouten på bloggen vil være i endring i tiden fremover.
Blant annet har jeg lagt til en ny kolonne til venstre.
Nå er besøkstallene såpass høye (TAKK til DERE) at jeg vil gi mulige annonsører der ute en sjanse.
Det vil forhåpentligvis kunne rettferdiggjøre litt at jeg bruker såpass mye tid som det jeg gjør med bloggen.
...og det vil igjen kunne gi hyppigere innlegg;)
 
 
Men slapp av, det vil ikke bli blinkende annonser som flasher mot deg hver gang du stikker innom.
Dette vil være nøye utvalgte annonsører som jeg også håper vil kunne gi dere litt ny inspirasjon.
 
De neste månedene får bli en prøvetid.
Fint med tilbakemeldinger hvis dere mener noe om det:)
Du er uansett like velkommen her inne!!
 
Og så til dagens ordentlige "glad-nyhet":
I kveld er det Grey's alle sammen!!!
 

1 kommentar:

  1. Så lurt og bytte navn. Hvordan tenker du det med annonser. Vil du sende en mail til meg? Kanskje det er noe for oss! Ha en fin kveld. klem fra Anne-Marit

    SvarSlett