Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 16. april 2013

Da er det offisielt..!

 
Da har jeg fått den bekreftende mailen fra Bergene Holm om at vi er vinneren av årets Inspirasjonspris, kategori Uterom!!!
 
Vi er så takknemlige og imponerte over engasjementet fra kjente og kjære, familie og venner og ikke minst fra dere lesere!:)
 
Dette hadde ikke vært mulig uten dere!
Tenk, vi vant med OVER 100 stemmer mer enn de andre to kandidatene! Wow!
 
<3 TUSEN, TUSEN TAKK 


17 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med prisen <3 Hva er premien? Klem fra Hege

    SvarSlett
  2. Flott!!! Gratulerer så masse Vel fortjent:))
    Bloggen din gir meg masse inspirasjon,og eg er sååå gla dokke vann!!
    Mvh Inger Marie.

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye - vel fortjent :))

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye, jeg stemte på dere såklart :-) Det er uten tvil den mest fantastiske terrassen jeg har sett noengeng!

    SvarSlett
  5. Wow 50 000 kr, så gøy. Leser bloggen din og har funnet mye inspirasjon. Hva skal pengene brukes på? :) Oppussing eller ferie? Masse lykke til med gevinsten!!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så masse Hege, vel fortjent!!

    SvarSlett
  7. Gratulerer!!!!
    Så utrolig gøy!!! Og en overlegen seier!!!!
    Vel fortjent!!!
    Ha en fin dag!!! Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  8. Gratulerer, og vel fortjent!!! :)
    Utrolig fin blogg, og DU er jo bare vanvittig kreativ da!
    Har fått meg noen superkule tips her nå,
    men med ti tommeltotters-mann så får vi se hvordan det går ;)

    Tjohei

    SvarSlett
  9. Gratulerer med førsteplassen. Vel fortjent!

    Med vennlig hilsen Elisabeth, annenplassen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Elisabeth:) Dere var virkelig en verdig konkurrent!:)

      Slett
  10. Gratulerer så mye med seieren! :) Det var virkelig fortjent!

    SvarSlett
  11. Veldig fortjent.
    Dere er så flinke. Beste bloggen, og det fineste huset!

    SvarSlett
  12. Veldig bra og vel fortjent. Regner med at du vil skrive om hvor mye gøy dere fikk ut av pengene.

    SvarSlett
  13. Såå gøy! Men så har dere en utrolig fin uteplass, da, så det er virkelig velfortjent!!

    SvarSlett