Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 12. april 2013

Et hint av blått i stua


Ja, det er i ferd med å ta helt av, jeg vet. 
Vår fargeløse stue skjønner lite av det som foregår. 
Her deiser det inn den ene fargeklatten etter den andre, og jeg føler meg sinnsykt tøff.


Neida, det er ikke så mye farge, men det er ganske mye for meg:)

Nå må dere alle sammen ha en deilig helg!
Jeg "feirer helgen" ute i Nordsjøen. Hjem på mandag:)

Tudelu:)


8 kommentarer:

  1. De blå detaljene passet veldig godt inn i stua! Litt vårlig og friskt.

    Forresten fint å se flere bilder fra stua deres, kan ikke huske å ha sett så veldig mange bilder derfra tidligere(?)

    SvarSlett
    Svar
    1. Stemmer nok det - blir ofte mye av de samme vinklene;)

      Slett
  2. Kjempefine blå detaljer i stuen din - min favorittfarge:)

    Ha en finfin helg i Nordjøen:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Lekkert med det blå. God helg. D

    SvarSlett
  4. Så flott det var med litt blått innslag. Er nok litt fargeløst hos meg også, og har ikke blitt så tøff som deg enda og prøve meg ut på noen farger.
    Ha en flott helg.
    Klem fra Hill-Iren

    SvarSlett
  5. Fint med litt blått i stua deres, vårlig og friskt :) Liker den duse blåfargen godt selv, så godt at jeg malte soverommet i den fargen i høst :)

    SvarSlett