Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 15. april 2013

Going home !


Idag er det hjemreisedag, og alle hjerter gleder seg.
Skal komme meg i land og lære meg å gå vanlig igjen. De siste par døgnene her ute har de fleste sett ut som om de er på vei hjem fra fest der de dingler fra side til side i gangen.

Vi dunker i veggene når vi dusjer, og det å få på seg sokkene innebærer til tider at du må legge deg på ryggen på senga for å få det til.
Herlig:)

Men gleder meg til å få beina på landejorda og komme meg tilbake til hverdagen hjemme:)

Ha en fin, ny uke alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Hei Hege. fulgt bloggen din en stund - den er superfin. Nydelig hjem dere har skapt. har ikke fått med meg at du antageligvis jobber i nordsjøen. Hvordan er det? hvor lenge er du borte hjemmenifra?? Flink du er.
    mvh Karjis

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Karjis:)
      Ja, jeg jobber offshore som Medic/sykepleier. Stortrives!! Vanlig turnus er to uke på jobb, fire uker fri (deilig!). Klem fra Hegemor

      Slett
  2. Ha en strålende deilig friperiode :-) mvh Karjis

    SvarSlett