Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 5. april 2013

Har terrassen vår inspirert deg?


I så fall trenger vi din hjelp!
 
Vi har nemlig klart å komme blant de 3 siste finalistene i
Inspirasjonsprisen 2012, kategori UTEROM
med terrassen vår!
HURRA!!!


Og den endelige vinneren blir avgjort ved avstemning på nett.
Så nå trenger vi ALL den hjelpen vi kan få:)
 

Vil du stemme på oss?
For dem som ønsker å stemme via PC / Mac, trykk HER
For dem som ønsker å stemme via mobil / iPad etc, trykk HER
Her får du se de to andre flotte finalistene også.
Det er bare mulig å stemme EN gang fra hver Facebook-konto.
Avstemningen varer fra i dag kl. 12.00 til mandag 15. april kl. 12.00.


Vil du lese mer om terrassen vår, kan du trykke på linkene under:

Vi bygde terrassen i 2012, og bygde den rundt et slikt billigbasseng fra Toys'r Us:)
Det kan du lese mer om her:
Alt du trenger å vite om Intex rammebasseng
 
 
HVA ER INSPIRASJONSPRISEN?
Som en av landets største trelastprodusenter ønsker Bergene Holm AS å fremme god bruk av tre og ønsker gjennom Inspirasjonsprisen å premiere byggeprosjekter som er til inspirasjon for andre.
For alle som bygger med tre! Alle kan søke - alle kan vinne. Alle private bygg, uansett alder, størrelse og beliggenhet oppmuntres herved av fagjuryen til å søke!
Søknadsfristen er 1. november hvert år. Les mer HER.

 
 
Tusen takk for hver en stemme:)

Agderposten har laget en artikkel om deltakelsen vår.
Den kan du lese HER

15 kommentarer:

  1. Ein stemme fra meg e gitt. Heie på dåkke

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne gi dere stemme, men ikke gjennom Facebook.

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi syns det er veldig beklagelig at det kun er FB brukere som kan stemme, men vi rår dessverre ikke over det.. Men koselig at du ville ha stemt:) God helg:)

      Slett
    2. Jeg er Facebookbruker, men for å stemme må man akseptere: Contest would like to access your public profile and friend list.
      Apps accessing your public profile get your name, profile picture, age range, gender, language, country and other public information.

      Jeg trykker aldri Accept på sånne krav. Jeg gir samme melding til Bergene Holm. Tidligere har avstemningen vært på nettsiden deres.

      God helg til deg også.

      Slett
  3. Så gøy!!! Og så utrolig flott terrasse!!!
    Jeg skal stemme på dere!!
    Ha en superfin helg. Klem

    SvarSlett
  4. Dette vinner dere helt klart. :) Terassen er bare så lekker. Sier meg enig med Åshild om at det er dumt at stemmegivingen kun går via FB, jeg er også skeptisk til å trykke accept på slike ting.

    Lykke til i konkurransen, jeg er ganske sikker på at dere stikker av med seieren.

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Klart jeg vil stemme!!
    Og masse lykke til:)) ♥

    SvarSlett
  6. En kjempe flott uteplass,klart jeg stemmer på den;)) Nå skal vi straks i gang her med en liten oppgradering på uteplassen vår,så jeg lurer på vinkelsofaen,den har dere bygget selv? Vi vil ha noe lignende den ser du;)Hvor har du kjøpt madrassene og hvilke mål er det på di? Mvh Eva;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heia:) Ja, alle møblene er snekret av min kjære og handy'e mann:) Putene er madrasser fra IKEA som jeg har klippet til (skummadrasser) og trekt med møbelstoff. Ryggputene er også fra IKEA og er dem som jeg tror hører til ektorp serien?!
      Skal lage et skikkelig innlegg om møblene når terrassen kommer frem fra snøen og kommer i bruk igjen:) Da vil jeg vise litt hvordan de er bygget osv:)
      Beste hilsen Hegemor

      Slett
  7. God kveld! Da har vår stemme gått til dere! Jeg ble helt "vill" da jeg kom over disse bildene dine for en stund siden. Jeg kastet meg over mannen for å vise frem at jeg også ville ha noe liknende..... Han er handyman, men ikke så ivrig som jeg skulle ønske..... (men i et lite øyeblikk så jeg hans drømmende øyne...så det er vel lov å håpe? )
    Klem fra Bente

    SvarSlett
    Svar
    1. Smiler godt her nå;):) Tusen takk for stemmen og fine ord:)
      Håper gubben trår til - det er mye jobb men veeeeldig digg når det er ferdig;):)

      Slett
  8. For en flott terrasse! Likte spesielt godt bruken av trappetrinn som ekstra sitteplasser :) Og de fine benkene inntil huset!
    I dag skal jeg smake på den sjokoladekaken du har lagt ut oppskrift på også - gleder meg!
    Ha en finfin søndag videre!
    Ingrid

    SvarSlett
  9. Hei Hege!
    Fantastisk uteplass dere har fikset til stor glede og inspirasjon for oss lesere! :)) Vi har et lignende terrasseprosjekt på gang, og jeg lurer på en ting: Fargen vi har nå er terrassebrun, i og for seg fin men ønsker noe lysere. Så nå er det kaustisk soda og rens og en stor porsjon pågangsmot som gjelder. Jeg vurderer fargen din 'strå' som ser så fin ut. Ellers muligens skimmergrå eller naturgrå. (Har lysegrå taksten og frostrøyk vegg,)
    Så det jeg lurer på er hva slags og hvordan så treverket deres ut når dere beiset?
    Når jeg prøver den her var det veldig grønnskjær i 'strå' men det ser jo ikke sånn ut på bildene dine?
    På forhånd takknemlig for svar:))
    Hilsen Nina Aarøe

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Nina:)
      Jeg vet hvordan du har det;) Jeg led valgets store kvaler når jeg skulle velge farge i fjor!
      Vi beiset nokså nytt, impregnert treverk.
      Og jeg er helt enig med deg at Strå ser ganske spesiell ut med en gang. Husker jeg så en prøveplanke i en butikk, og den virket skitten brungrønn!
      Likevel, når den kom på hele terrasse ble vi veldig fornøyd. Og fargen er som du ser på bildene mine.
      Det er såpass mye farge i Trebitt at jeg tror utgangsfargen ikke har så mye å si?
      Jobber med Jotun om et terrassebeis-innleg, satser på det kommer snart:)
      Klem

      Slett
  10. Hei Hege og takk for svar og råd!
    Herregud, nå har vi prøvd terrassefornyer, kaustisk soda, tapetlim og jeg vet ikke hva for å få bort den mørke skjoldete brunfargen. I dag fikk vi tak i en gulvsliper og jeg aner ikke hvorfor vi ikke kom på det før...! Nå går det så flisene fyker, og er veldig spent på resultatet. Blir garantert et lyst fargevalg, er glad du så grønnskjæret i 'strå' også for jeg ble veldig skeptisk når jeg la på prøve! Heller mot strå eller skimmergrå... veldig spennende! Klem tilbake

    SvarSlett