Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 29. april 2013

Hegemor er på Instagram

 
Har fått noen henvendelser i det siste på om jeg har brukerprofil på Instagram.
Svaret er JA. Det har jeg. Og den er åpen for alle.
Selv om den er en anelse mer personlig enn bloggen.
Det betyr at du kan måtte tåle litt bilder av oss som bor her - i tillegg til interiør og den slags.
 
For dem som har lyst og joine denne "nymotens greia", er bukernavnet mitt
HEGEMOR1976
 
Velkommen skal du være:)
 
PS! Denne uka kommer innlegget om hvordan vi snekret hagemøblene:)

3 kommentarer:

  1. Rart med det... Man havner på det ene mediet etter det andre. Jeg skulle liksom ikke på instagram tenkte jeg, jaujau;). Skal lete deg opp der:), fine kvelden videre!

    SvarSlett
  2. heisan. eg ser at noen bloggere har instagram liggende på bloggen - kjekt for oss som ikke har instagram. da kan vi følge med deg der :-) mvh karjis

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Karjis:)
      Så lurt! Skal se om jeg klarer å finne ut hvordan de gjør det:) hilsen Hegemor:)

      Slett