Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

tirsdag 2. april 2013

Hverdagslivet er tilbake :)

 
Da var hverdagen tilbake!
Hvertfall for resten av familien.
Jeg har nemlig kost meg alene hjemme i dag - det er nå fridagene for oss turnusarbeidere begynner.

 
Så etter at matbokser var smurt og sendt ut av døra sammen med hver sin lille kropp, fikk mor handlet litt mat og gått en lang tur i solen.
 
Ja, jeg begynner visst å bli gammel - blir mer og mer stas med vår for hvert år som går.

 
Fant denne søte "metall-saken" for en tid tilbake. Me and You. Love it!!
Den havna resolutt i handlekurven, og ble deretter dratt med hjem på soverommet.
 
Soverommet vårt kan du besøke HER.
 
God tirsdagskveld:)
 

3 kommentarer:

  1. Wow! Tror dette må være en ut av de beste bloggene jeg har vært innom - så utrolig inspirerende! Bildene dine er bare helt fantastiske. Du har nettopp fått en ny fast leser ;-)

    SvarSlett
  2. Så fin den me&you pynten! Så en lignende for en stund siden, men da jeg kom for å kjøpe den var de utsolgt :( Får finne noe annet fint i stedet!
    Nyt aprildagene :)
    Ingrid

    SvarSlett