Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 22. april 2013

Jeg er utrolig klar for ...

 
...enda mer VARME:)
April er fin, men foreløpig må vi vase rundt i litt for mye klær, syns jeg.
Mai bør stille med noen flere røde streker på gradestokken.
Kjenner jeg den rett, så gjør den det.
 
 
Jeg har brukt dagen til å ramle ut av senga etter tre nattevakter.
Er enda trøtt, og snufser som en mann med høysnue.
Er så stolt av meg selv som har klart å tviholde på påskeforkjølelsen helt til nå.
Jammen er ikke nesa like tett igjen.
Supert.
 
Otrivin får være BFF en stund til.
 
I tillegg har jeg handlet kiwi, ferkspresset appelsinjuice og blåbær til meg selv.
Nå er det krig mot alle basselusker.
 
Fin, ny uke til deg:)

2 kommentarer:

  1. Satser på at det blir mange fine dager fremover :)
    Plutselig så er det sommer.
    Du får ha masse god bedring.
    Ha en fin kveld.
    Klem fra Jeanette

    SvarSlett
  2. Meldt fint vær hele denne uka ihvertfall (Langesund) men fortsatt litt kaldt ja.. satser på en KNALLFIN sommer i år da, siden våren ikke har vært så varm og fin som de andre årene :D

    Ha en finfin uke,
    Klemmer fra Jatte♥

    SvarSlett