Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 4. april 2013

Jeg vil ha ny...

 
BIL!
Min ektefølte morskjærlighet for den lille audien min som har gjort tro tjeneste fra da jeg ble alenemamma for noen år siden, har visnet sterkt siste tiden.
Den har kjørt langt og lenger enn langt og har fraktet utallige ervervelser i hus.
Den har rett og slett gjort en god jobb.

 
Men det siste året har den kostet like mye i snitt i måneden som om jeg hadde hatt en kliss ny bil med billån. Så da er matematikken enkel - selv for meg.

 
Så akkurat nå står en rååålekker Opel Mokka utenfor og venter på Brannmannen for en eventuell godkjenning. Måtte han komme hjem fort!
 
Bilen er hvit, har setevarme og koppholdere - med andre ord har den ALT sett fra den østrogene synsvinkel.
 
Så - kryss fingrene for meg!!:)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar