Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

søndag 21. april 2013

Nye fuglehus

 
To nye fuglehus har flyttet fra butikkhylla hos Skeidar og inn i treet i stua vår.
Fuglehus er en av mine store laster.
Men det er da ikke den verste lasten å ha det?

 
Dagen har blitt tilbragt i hagen med jord og tørre blader fra i fjor flyvende fritt omkring mitt hardt arbeidende legeme.
 
Vi har jo selvsagt nasjonalhekken Tuja, og den har blitt kraftig kvestet av undertegnede med hekksaks i helgen.
 
 
HERLIG å kunne trø ute igjen å få rydde opp i vinterns herjinger. Den har nemlig fått styre på lenge nok nå.
Til uka planlegger jeg et innlegg om utemøblene våre. Mange har spurt etter framgangsmåten på dem.
 
Fin søndag, alle sammen:)

3 kommentarer:

  1. De var skikkelig søte! Er vel ikke verdens verste last å ha, det?!

    Ønsker deg ei fin uke!:-)

    Klem Nina

    SvarSlett
  2. Søte fuglehus ☺ Herlig å sjå innom bloggen din, blir så godt humør av å vera her! klem Kjersti

    SvarSlett
  3. Fler enn meg som har slike laster :) Samler i mengder på store fuglehus... :)
    Det lille runde der var nydelig - monn om jeg ikke må ta meg en snartur til Skeidar :)

    Birte

    SvarSlett