Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

onsdag 24. april 2013

Vi har blitt "tre" på soverommet !

 
Da har jeg klart å grine meg til neste stunt - et bjørketre på soverommet.
Det var ikke mange tårene som skulle til - Brannmannen loffet smilende ut og sagde ned et uvitende tre som for alltid skal få stå varmt og godt.
 
 
Vi lot det tørke noen uker før vi sagde det til riktig høyde.
Brannmannen var mindre blid da han skjønte at det ikke var mindre enn tre topper på treet som måtte tilpasses. Men som vanlig klarte han det fint.

 
Nå har jo jeg fuglehus i overflod, og to av dem som stod nærmest ble uten videre rådslagning skrudd fast på stammen.
Det minste er fra Panduro (jeg har malt det hvitt) og det store er fra Living.

 
Hegemors lillesøster var "søt" nok til å påpeke at det muligens enda fantes edderkopp-egg og andre kryp i treet, men etter å ha studert treet med lupe de ukene vi har hatt det i hus, ser det trygt ut.
 
Skulle likevel panikken tar overhånd, er det bare å smøre hele syllamitten med matt lakk, tenker jeg.

 
Nå skal jeg samle troppene.
Alle fire er på fire forskjellige steder i skrivende stund (hos kompiser, ute og leker, fotballkamp etc) mens Brannmannen sitter i fred og ro på Danmarksbåten på "business-tur"...
 
Håper det er høye bølger..!!!
;)

7 kommentarer:

  1. For en snedden ide :)
    Passet perfekt inn hos dere !

    Birte

    SvarSlett
  2. Ååå så tøfft det ble. Forresten et aldeles nydelig soverom, skikkelig innbydende seng :-)
    Ha en fin kveld:-) Anita

    SvarSlett
  3. Kom over bloggen din nå og for ett nydelig hjem dere har. Mange flotte bilder.
    Legger meg til som følger og gleder meg til og følge med videre :)

    SvarSlett
  4. Eg gjorde det samme som deg..tok inn ein bjørkestamme...hadde det på snuppa sitt rom,til å henge vesker og anna dill på.Lot det tørke i boden lenge og spraya det med innsektspray.1 mnd etter det var tatt i bruk,kom det ut mange små bille/lus lignande greier...disgusting.Heiv det ut i ein fei!!E heilt sikkert ikkje sikkert det er noke i ditt.Men eg ville lakka det.:-)Knallfint vart det forresten!Nyyydeligt rom!

    SvarSlett
  5. Putetrekket i midten av senga, Always kiss me good night, - hvor har du funnet det? Liker!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er mest sannsynlig ellos.no. Hvis det ikke er det, er det H&M. En av de to hvertfall;):)

      Slett