Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 20. april 2015

Det mest stilte spørsmålet på bloggen


Et like sikkert vårtegn som at bjørka spretter, er at mailene og meldingene med spørsmål om hvordan vi bygde terrasse og utemøbler dukker opp i innboksen.
Jeg svarer så godt jeg kan, og ved et par anledninger har jeg sluppet til Brannmannen i kommentarfeltet. Med det resultat at han skriver en avhandling på flere bind.


Mange av spørsmålene er så detaljerte at vi ikke klarer å huske tre år tilbake i tid, og mange har rett og slett ikke lest teksten i innlegget...litt sløvt...?;)


Men hovedspørsmålet som går igjen er:
ER DERE LIKE FORNØYDE MED BASSENGET NÅ NÅR DERE HAR HATT DET NOEN ÅR?


Det er ett av de letteste bloggspørsmålene jeg får - hvem i all videste verden kan bli lei av dette:


Nei, dette blir faktisk bare bedre for hvert år som går. 
Alt fungerer slik det skal og det er utrolig supert å ha. 
Vi bare gleeeeeeeder oss til vi kan hoppe uti igjen :)
Ungene har mast siden februar.
Februar.


***


Aktuelle innlegg:
http://www.hegemor.com/2013/05/hvordan-bygge-utembler.html
http://www.hegemor.com/2013/06/hvordan-bygge-utembler-del-2.html
http://www.hegemor.com/2012/08/alt-du-trenger-vite-om-intex.html

Ha en super mandag :)

We are desperately waiting for summer, and we are getting there!
Almost 20 degrees outside today - w.o.n.d.e.r.f.u.l.
So nice to start using the garden again :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar