Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 17. april 2015

Vår på trappa :)


DA er offisielt vårsesongen i gang her i Helleveien - jeg har fått kvesta noen av de viltvoksende trærne i nærheten og samla dem i en urne på trappa. Å tatt dem inn ville vært ensbetydende med å gi halve huset allergisk sjokk, så jeg må nyte synet av gåsunger og grønne knopper fra vinduet på kjøkkenet.

Bildet er litt zoomet for å skjule glavarullen og takbeslagene som Brannmannen har lagt beleilig rett utenfor døra vår..
Har store planer om å vise dere inngangspartiet snart, det er ferdig, og det VAR ryddig - helt til gubben fant ut at vi skulle lage toalett av det gamle vindfanget. Nå er 15 kvadratmeter av (den nye) gangen dekket av verktøy og bøss igjen...yey! Men skal bli fryktelig greit å få et ekstra toalett :)

Ellers - alt er vel med oss! Dagene er travle og innholdsrike og jeg har stadige ambisjoner om å blogge mer, men skuffer meg selv en del på det punktet. Men vi nyter våren og hverandre :)
Wilma vokser og er fortsatt den skjønneste jenta i verden <3

Nå er beina på bordet, chipsen i skåla, strikketøyet i fanget...og rimelig snart ligger beina under dyna (trøtt.no).

Ha en herlig kveld :)

3 kommentarer:

  1. Så fint ved inngangen:)
    Der er det ikke noe srlig hos oss... huff, litt flaut egentlig:(
    Men, det kan man jo gjøre noe med:)

    Kos dere masse med lillemor, tipper hun vokser fort ja:)

    SvarSlett
  2. Så fint du har gjort det! Gleder meg til å se mer av inngangspartiet ditt.
    Her er det heller ikke så mye å skryte av,men når verandaen over blir revet.. blir det nok gjort noe med inngangspartiet .
    Ha en nydelig helg og kos deg med dine.
    Klem Christina

    SvarSlett