Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

fredag 8. mai 2015

Strikket kyselue til 17. mai :)


17. mai nærmer seg, og lilletulla har fått seg en strikket kyselue.
Gutta og gubben skal få slippe slike hodeplagg.

Syns denne oppskriften var så søt - og veldig brukervennlig hele våren og sikkert på kjølige sommerkvelder. Den er strikket i Tynn Merinoull fra Sandnes Garn, og oppskriften kjøpte jeg hos


Her er lillegull modell.
Riktignok ikke de beste bildene da de er tatt med mobil.
Men jenta inni er like god <3

Ha en digg fredag, og gratulerer med (frigjørings)dagen :)

Knitted hat for my little daughter :)

4 kommentarer:

  1. Så fin den er!! Jeg sitter her og har lyst til å prøve meg på strikkeshorts til småguttene mine. Tiden er knapp og jeg er ingen superstrikker så det blir sikkert til at jeg ikke rekker noe som helst:) Bunadene henger klare til alle mann, men blir det kjempevarmt og fint vær kunne jeg godt tenke meg å bruke strikkeshorts på guttene med tilhørende skjorter i stedet. Kyseluen din var vertfall kjempefin!!! Ha en flott 17.mai!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!! Håper dere også får en fin 17. mai, med eller uten strikkashortser :D Lykke til, uansett :)

      Slett
  2. Hei, jeg synes terrassen din er så fin og lurer veldig på om jeg skal kjøpe samme farge (strå) som du har brukt. Men så lurte jeg på om du kunne ta noen nærbilder av terrassegulvet sånn at man kan se fargen litt bedre? Og er fargen mere brun eller er den gråaktig? :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :) Dersom du kontakter meg på Facebook: https://www.facebook.com/pages/Hegemors-store-lille-verden/152499154770615, så kan jeg sende deg et bilde :) Den er vanskelig å vurdere når du ser den utstilt i butikk. Da ser den nesten grønlig ut. I virkeligheten er den en slags lys beige. Ikke noe grått i den, mener jeg :)

      Slett