Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 8. juni 2015

Dette har jeg ikke gjort på lenge...


Symaskinen hyler av lykke - den er kommet fram fra kjellerens mørke krok!
Jepp, plutselig kom sy-ånden over meg (ikke veldig hardt, men nok til at jeg måtte prøve meg på et par babyklær).


I et bittelite, ledig og optimistisk øyeblikk fikk jeg lurt kroppen med meg inn på Stoff og Stil i Kristiansand da jeg passerte der for et par uker siden.
De har uendelig mange ulike og RIMELIGE stofftyper. Og masse herlig tilbehør.
Kan ikke bli så mye bedre.


Shoppet likegodt tre ulike stofftyper, to mønster (en kjole og en bloomer), knapper og annet stæsj, og betalte med en 500-lapp. Ikke verst.


Vel hjemme ble symaskinen sveivet i gang. Den var overlykkelig og lot ikke tråden surre seg fast en eneste gang. Foreløpig har det blitt en bloomer, et skjørt og denne kjolen. Flere skal det bli :)
Prisen pr. plagg ligger på rett rundt 50-lappen. Det er jammen noe annet enn butikkpris!


HUSK TILBUDET SOM VARER TIL 30. JUNI 2015:


4 kommentarer:

  1. Så nydelig! Fint tilbehør også, de skoene 😍

    SvarSlett
  2. Så kjempefin!! :D Så flink du er!

    SvarSlett
  3. har du kjøpt mønsteret? Går det an å spørre hvor/hva det heter? Det var så fluffy og fint!

    SvarSlett