Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

torsdag 28. januar 2016

Et lite livstegn :)


Et rungende hallo der ute til dere alle i cyberspace!
Etter en del henvendelser fra dere om å begynne og blogge igjen har jeg bestemt meg for hvertfall å gi et lite livstegn sånn innimellom.

Vi har det BARE BRA :)
Jeg er hjemme enda med lillemor. Barnehagen får vente mens vi synger, leker, går tur og håver inn kontantstøtte.

Det er temmelig rolig på oppussingsfronten nå på vinteren,
men vi har et par planer for våren og sommeren...sjølvklart.


Bildene er fra Instagramkontoen min, så kvaliteten er ikke all verden.
Presterte nemlig å knekke minnekortet på det vanlige kameraet.

Håper dere alle har det fint:)
Ha en herlig helg :)

8A752BCE-5F28-4B81-95ECCA7E3A613EF1-7779C853-5A26-47A9-A70A1B59E825C1CE

2 kommentarer:

  1. Juhuuu!! Endelig!! Hadde vært gøy å sett snuppa sitt rom, eller guttas, om det er endringer der:) -vibeke

    SvarSlett
  2. Herlig å høre at du lar barnehage vente, heldig snuppa di;)

    SvarSlett