Du er her sammen med andre akkurat nå. I dag har ulike mennesker vært på besøk, og totalt har besøkt bloggen min siden august 2010!

mandag 27. mars 2017

Ny bloggadresse for Hegemor.com

Jeg beklager på det sterkeste at bloggen har vært nede en måneds tid!
Jeg beklager til dere som skulle "bygge terrasse og som har sittet og telt planker for å finne mål", til henne som "sleit før bursdagen da hun ikke fant oppskriften på tacosnurrer", og for dem som ikke har funnet ostekaka og mange, mange fler. Ikke visste jeg at det var så mange innom bloggen enda heller. Men mailene og meldingene har tikket inn. Til og med på Brannmannens mobil.


Domenet mitt ble rett og slett ikke fornyet pga nytt visakort. Jeg har nå brukt en måneds tid på å finne ut hvordan et stakkars kvinnemenneske skal oppdrive min såkalte G Suite konto, for deretter finne en pinkode som kan brukes hos dem som (nå) innehar domenet mitt.
De (dottene) som nå sitter på domenet mitt, vil gjenåpne det - for tusen spenn! 

You have GOT to be kidding with me! 
Det var noe sånn jeg sa, etter å ha snakket i KONFERANSE(!) med dama fra Google og mannen fra domeneselskapet i 57 minutter. 


Da tok Hegemor fram staheten sin, som forøvrig aldri er langt unna, og satte foten ned. Prøvde å forklare "Bill" (med den nasale Chicagoaksenten) at hegemor.com er nok kanskje interessant for mellom 5-10 mennesker I HELE VERDEN. Men det trodde ikke han. Så da takket jeg søtt for at han hadde brukt 57 minutter av sitt liv på meg, og sa takk - men nei takk.

Derfor er domenet mitt foreløpig ute av drift. Men den gamle adressen lever i beste velgående. Den er bare litt mer tungvint og lang å skrive.

Så folkens, når dere trenger oppskrifter, snekkermål og diverse, go to:

HEGEMORSSTORELILLEVERDEN.BLOGSPOT.COM

Ellers er alt bare fint med oss alle <3 Lillemor har blitt 2,5 år og innehar fremdeles hovedrollen i familien. Her er det mye personlighet og herlige sprell, og vi er alle like forelsket i den vesle klumpen:)

Håper dere får en alle tiders vår og sommer :)



2 kommentarer:

  1. Samme som skjedde her, jeg fikk varsel om det, men fant aldri ut noe av dette G suite, fikk ikke logget på noe sted, så jeg bare droppet det. Beholder nå kun bloggen for min egen del og da funker det helt greit med blogpost.com altså :)

    SvarSlett
  2. Åååååå så hyggelig å "høre" fra deg og lillepia igjen! Hege:)

    SvarSlett